Jäseneksi voi liittyä maksamalla jäsenmaksun tilille Keiteleen Melojat Ry Nordea 105530-102992 ja laittamalla viestiksi nimen, osoitteen, syntymäajan ja puhelinnumeron ja/tai sähköpostiosoitteen.

Melontaharrastuksen aloittaminen on helpointa alkukesästän järjestettävillä alkeiskursseilla, joiden yhteydessä voi myös liittyä jäseneksi.

Maksut ovat: jäsenmaksu10€, lapset alle 16v 5€, perhejäs.maksu 20€, käyttöoikeusmaksu 25€, kannatusjäsenmaksu 100€. Seuran välineiden käyttö on käyttöoikeusmaksun suorittaneille vapaata, eli kanootteja saa käyttää aina niiden ollessa vajassa. Kuitenkin edellytämme käyttäjiltä melontakokemusta tai suoritettua melontakurssia turvallisuuden vuoksi. Vajan avaimen saa panttia vastaan vajamestarilta (puh 040-8484363). Kanootin säilytys vajassa maksaa 16,80€ ja menee Wiitasaaren Pursiseuralle, jonka vuokralaisia olemme vajalla.

Jäsenmaksulomakkeita saa myös sihteeriltä ja rahastonhoitajalta.