Keiteleen Melojat Ry

Kevätkokous 19.03.2000 Suovanlahden koululla klo 17.00

1 Kokouksen avaus

Ylimelamies Jorma Holmström avasi kokouksen ja toivotti jäsenet tervetulleiksi.

2 Valitaan kokoukselle a) puheenjohtaja, b) sihteeri, c) kaksi pöytäkirjantarkistajaa, d) ääntenlaskijat

Puheenjohtajaksi valittiin Jorma Holmström, sihteeriksi Inga Holmström ja pöytäkirjantarkastajiksi ja äänten laskijoiksi Pirjo Leskinen ja Pekka Savolainen.

3 Todetaan a) läsnäolijat, b) äänioikeutetut jäsenet

Todettiin, että kokouksessa läsnä Pirjo Leskinen, Pekka Savolainen, Markku Vihava, Maija Vihava, Inga Holmström, Juha Raatikainen, Sari Hyvärinen, Kauko Ikäheimonen, Jorma Holmström. Kaikki läsnäolevat ovat äänioikeutettuja jäseniä.

4 Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

Todettiin, että kevätkokouksesta on ollut Seudussa ilmoitus 2.3.2000. Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

5 Esitetään vahvistettavaksi hallituksen laatima vuosi- ja tilikertomus ja esitetään tilintarkastajien antama lausunto sekä päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta

Taloudenhoitaja Inga Holmström esitteli vuosi- ja tilikertomuksen ja tilintarkastajien lausunnon.

Vahvistettiin tilinpäätös.

6 Päätetään tili- ja vastuuvapauden myöntämisestä asianomaisille

Hyväksyttiin yksimielisesti tili- ja vastuuvapaus asianomaisille. Merkittiin, että 1999 hallituksen jäsenet eivät osallistuneet tämän kohdan osalta asian käsittelyyn.

7 Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat

Muita asioita ei ollut.

8 Kokouksen päättäminen

Päätettiin kokous klo. 17.45.

Pöytäkirja tarkastettu:

Pirjo Leskinen                                                  Pekka Savolainen