Keiteleen Melojat Ry

Syyskokous 10.12.2000 Suovanlahden koululla klo.18.00 1 Kokouksen avaus

Jorma Holmström avasi kokouksen

2 Valitaan kokoukselle a) puheenjohtaja, b) sihteeri, c) kaksi pöytäkirjan tarkastajaa, d) ääntenlaskijat.

Puheenjohtajaksi valittiin Jorma Holmström, sihteeriksi Inga Holmström ja pöytäkirjan tarkastajiksi ja ääntenlaskijoiksi Juha Raatikainen ja Veijo Waali.

3 Todetaan a) läsnäolijat, b)äänioikeutetut jäsenet

Läsnä:  Jorma Holmström, Inga Holmström, Juha Raatikainen, Veijo Waali, Kauko Ikäheimonen ja

Markku Vihava. Kaikki äänioikeutettuja.

4 Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

5 Vahvistetaan tulevaksi toimintakaudeksi a) yleissuunnitelma, b) talousarvio, c) em. Liittyen yhdistyksen liittymis-, jäsen- ja kanoottipaikkamaksut, kannattajajäsenmaksut, seuran kanoottien vuokrat sekä sakot myöhästyneistä maksuista, d) hallituksen jäsenten palkkiot

Yleissuunnitelma 2001

Seurassa 55 jäsentä, joka on sama määrä kuin edellisvuonna.

Suomi-meloo 2001,vajatoiminnan kehittäminen esim. varauskirja ja kilometrimittari vihkoon, kehittäminen yhteistoiminnassa WIPSin kanssa.

Melontakursseja tarpeen mukaan.

Retkiä pyritään sovittamaan kylän tapahtumiin.

Talousarvio

Seuran tilillä rahaa 1542 markkaa. Seuralla on kolme kajakkia, meloja ja liivejä on ostettu myös lisää. Tiliotteen mukaan tilillepanoja on ollut suunnilleen 12.000 markkaa, joka sisältää Suomi­meloon tuet. Noin kolmasosa tuloista on tullut melontakouluista.

Arvioidaan tuloiksi ja menoiksi ~2.000mk vuodelle 2001. Pyritään ostamaan yksi tai kaksi kajakkia vuoden 2001 aikana.

Maksut:

Liittymismaksua ei peritä, jäsenmaksu 60mk, perhemaksu 120mk, nuorisojäsen <16v 30mk.

Käyttöoikeusmaksu 150mk, paikkamaksu 100 mk(ellei WWS toisin päätä).Avainpantti 50mk. Kannattajajäsenmaksu 500mk. Hallitus ei peri palkkioita.

6 Valitaan seuraavaksi toimintavuodeksi täysi-ikäisten jäsenten keskuudesta hallituksen puheenjohtaja, jota kutsutaan myös ylimelamieheksi sekä varapuheenjohtaja, jota kutsutaan melamieheksi.

Jorma Holmström ilmoitti, ette~ ole käytettävissä ylimelamiehen tehtävissä.

Valittiin ylimelamieheksi Markku Vihava. Valittiin melamieheksi Veijo Waali, joka jatkaa myös vajamestarina

7 Valitaan kahdeksi seuraavaksi toimintavuodeksi täysi-ikäisten jäsenten keskuudesta hallitukseen uudet jäsenet erovuoroisten tilalle.

Hallituksessa jatkaa:

Juha Raatikainen

Kauko Ikäheimonen

Pirjo Leskinen

Pekka Savolainen

8 Valitaan kaksi tilintarkastajaa ja heille varatilintarkastajat

Tilintarkastajiksi valittiin San Hyvärinen ja Maija Vihava ja varatilintarkastajiksi Anne Jaakonaho ja Arto Pänkäläinen.

9 Valitaan tarvittavat muut toimihenkilöt

Todettiin että seuran sihteerin, taloudenhoitajan ja jäsensihteerin valitsee hallitus.

10 Valitaan edustajat yhdistyksen kattojärjestöjen vuosi- ym. kokouksiin tai annetaan hallitukselle valtuudet henkilöiden valitsemiseksi em. kokouksiin.

Seuran hallitus päättää edustamisesta ulkopuolisissa kokouksissa.

11 Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat

Muita kokouskutsussa mainittuja asioita ei ole.

1 2.Paatettun kokous klo 20.07

Pöytäkirjan oikeaksi ja kokouksen kulkua vastaavaksi todistaa

Juha Raatikainen                                  Veijo Waali