Keiteleen  Melojien syyskokous 9.12.2001

1. Kokouksen avaus:

Ylimelamies avasi kokouksen klo 18.00.

2. Valitaan kokoukselle

a) puheenjohtaja: Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin ylimelamies Markku Vihava,

b) sihteeri: Sihteeriksi valittiin yhdistyksen sihteeri Maija Vihava,

c) kaksi pöytäkirjantarkistajaa: Pöytäkirjantarkistajiksi valittiin Pirjo Nyman ja Veijo Waali,

d) ääntenlaskijat: Ääntenlaskijoina toimivat kohdassa c mainitut henkilöt tarvittaessa.

3. Todetaan

a) läsnäolijat: Kokouksessa olivat läsnä: Pirjo Nyman, Marja-Riitta Koskinen, Veijo Waali, Juha Raatikainen, Pauli Salonen, Markku Vihava ja Maija Vihava.

b) äänioikeutetut jäsenet: Kaikki paikalla olleet olivat myös äänioikeutettuja.

4. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus: Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

5. Vahvistetaan tulevaksi toimintakaudeksi seuraavat asiat:

a)     Hallitus on valmistellut yleissuunnitelman, joka on liitteenä.: Hyväksyttiin hallituksen laatima  toimintasuunnitelma pienin lisäyksin. Ks. liite!

b)     Talousarvio vahvistetaan loppusummaltaan 1000 € tasoon, tuloina jäsen- ym. maksut, menoina Suomi Meloo-osallistuminen ja mahdolliset kalustohankinnat, lähinnä juniorikanootti.: Hyväksyttiin esitys tällaisenaan.

c)     Vahvistetaan yhdistyksen liittymis-, jäsen- ja kanoottipaikkamaksut, kannattajajäsenmaksut, seuran kanoottien vuokrat sekä sakot myöhästyneistä maksuista. Nykyiset maksut : ei liittymismaksua, jäsenmaksu 60 mk aikuiset, 30 mk alle 16-vuotiaat, perhejäsenmaksu 120 mk, käyttöoikeusmaksu 150mk perhekohtaisesti ja paikkamaksusta yms. muista maksuista päättää hallitus, kuitenkin niin, ettei seuran käytössä olevista yksityisistä kanooteista, joita säilytetään vajassa, peritä paikkamaksua.  Kannatusjäsenmaksu yhteisöltä on 500 mk. Maksut muutetaan euromääräisiksi ja esitetään seuraavasti: jäsenmaksu 10 €, lapset alle 16 v 5 €, perhejäsenmaksu 20 €, käyttöoikeusmaksu 25 € ja kannatusjäsenmaksu 100 €. Muista maksuista päättää hallitus.: Esitys hyväksyttiin tällaisenaan.

d)     Hallituksen jäsenten palkkiot. Hallitus esittää, ettei palkkioita makseta.: Esitys hyväksyttiin tällaisenaan.

6. Valitaan seuraavaksi toimintavuodeksi  täysi-ikäisten jäsenten keskuudesta hallituksen puheenjohtaja, jota kutsutaan myös ylimelamieheksi sekä varapuheenjohtaja, jota kutsutaan melamieheksi. Nykyisin ylimelamies on Markku Vihava ja melamies Veijo Waali.: Valittiin samat jatkamaan.

7. Valitaan kahdeksi seuraavaksi toimintavuodeksi  täysi-ikäisten jäsenten keskuudesta hallitukseen uudet jäsenet erovuoroisten tilalle. Hallituksessa ovat jäseninä Kauko Ikäheimonen, Pirjo Leskinen, Pekka Savolainen, Juha Raatikainen, Veijo Waali ja Markku Vihava, heistä erovuorossa ovat Ikäheimonen, Leskinen ja Savolainen.: Samat jatkavat ja uusiksi valittiin Marja.Riitta Koskinen ja Pauli Salonen.

8. Valitaan kaksi tilintarkastajaa ja heille varatilintarkastajat: Valittiin tilintarkastajiksi Irmeli Jaakonaho ja Jaana Kantola sekä varatilintarkastajiksi Mari Waali ja Pirjo Nyman.

9.  Valitaan tarvittavat muut toimihenkilöt: Yhdistyksen sihteerinä jatkaa Maija Vihava, rahastonhoitajana Juha Raatikainen ja vajamestarina Veijo Waali.

10. Valitaan edustajat yhdistyksen kattojärjestöjen vuosi- ym. kokouksiin tai annetaan hallitukselle valtuudet henkilöiden valitsemiseksi em. kokouksiin: Päätettiin, ettei haluta osallistua kattojärjestön kokouksiin.

11. Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat: Muita asioita ei ollut.

14. Kokouksen päättäminen: Puheenjohtaja päätti kokouksen klo 18.55.

________________________________                  _______________________________

(Markku Vihava, puh.joht.)                                        (Maija Vihava, siht.)

Pöytäkirjantarkistajat:

________________________________                 ________________________________

( Pirjo Nyman)                                                           (Veijo Waali)