Keiteleen Melojien syyskokous 1.12.2002

Läsnä: ks. liite 2

1.      Kokouksen avaus

Puheenjohtaja avasi kokouksen klo 17.05.

2.      Valitaan kokoukselle a) puheenjohtaja, b) sihteeri, c) kaksi pöytäkirjan tarkastajaa, d) ääntenlaskijat

a) Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Markku Vihava, b) sihteeriksi Maija Vihava, c) pöytäkirjan tarkastajiksi Pirjo Leskinen ja Pekka Savolainen c) pöytäkirjan tarkastajat toimivat myös ääntenlaskijoina.

3.      Todetaan a) läsnäolijat, b) äänioikeutetut jäsenet

a)Läsnäolijat liitteessä 2 (12 henkeä) b) Paikallaolijoista oli riittävä määrä äänioikeutettuja.

4.      Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

5.      Vahvistetaan tulevaksi toimintakaudeksi a) yleissuunnitelma, b) talousarvio, c) em. liittyen yhdistyksen liittymis-, jäsen- ja kanoottipaikkamaksut, kannattajajäsenmaksut, seuran kanoottien vuokrat sekä sakot myöhästyneistä maksuista, d) hallituksen jäsenten palkkiot

a) Hallituksen valmistelema toimintasuunnitelma hyväksyttiin muutamin lisäyksin (liite 1).  b) Talousarvio vahvistettiin entiseen, n. 1000 €:n  tasoon. c) Jäsen- ynnä muut maksut hyväksyttiin hallituksen esittämässä muodossa: jäsenmaksu10€, lapset alle 16v 5€, perhejäs.maksu 20€, käyttöoikeusmaksu 25€, kannatusjäsenmaksu 100€. Muista maksuista päättää hallitus. d) Hallituksen jäsenille ei makseta palkkioita.

6.      Valitaan seuraavaksi toimintavuodeksi  täysi-ikäisten jäsenten keskuudesta hallituksen puheenjohtaja, jota kutsutaan myös ylimelamieheksi sekä varapuheenjohtaja, jota kutsutaan melamieheksi

Ylimelamieheksi valittiin edelleen Markku Vihava ja melamieheksi Veijo Waali.

7.      Valitaan kahdeksi seuraavaksi toimintavuodeksi  täysi-ikäisten jäsenten keskuudesta hallitukseen uudet jäsenet erovuoroisten tilalle

Hallituksen kokoonpano seuraavana toimintavuotena: Pirjo Leskinen, Pekka Savolainen, Marja –Riitta Koskinen, Pauli Salonen, Mika Nykänen (u),  ja Kirsti Rytilä (u).

8.      Valitaan kaksi tilintarkastajaa ja heille varatilintarkastajat

Tilintarkastajiksi valittiin Irmeli Jaakonaho ja Inga Holmström sekä varalle Pirjo Nyman ja Mari Waali.

9.      Valitaan tarvittavat muut toimihenkilöt

Vajamestariksi valittiin Marja-Riitta Koskinen ja juniorivastaavaksi Juha Raatikainen.

10.  Valitaan edustajat yhdistyksen kattojärjestöjen vuosi- ym. kokouksiin tai annetaan

hallitukselle valtuudet henkilöiden valitsemiseksi em. kokouksiin

Emme kuulu mihinkään kattojärjestöön, joten emme osallistu kokouksiinkaan.

11.  Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat

Muita asioita ei ollut.

14. Kokouksen päättäminen

Puheenjohtaja päätti kokouksen klo 18.10.

_____________________________           _________________________________

(Markku Vihava, puh.joht.)                       (Maija Vihava, sihteeri)

Pöytäkirjan tarkastajat:

____________________________            ________________________________

(Pirjo Leskinen)                                         (Pekka Savolainen)