Keiteleen Melojat ry

PÖYTÄKIRJA SYYSKOKOUKSESTA

Kokous pidettiin Seudun tiloissa 22.11.2004. Läsnä 10 yhdistyksen jäsentä. (Liite 1)

1. Kokouksen avaus

Ylimelamies Markku Vihava avasi kokouksen klo 18.30.

2.Kokouksen järjestäytyminen

Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Mari Waali, sihteeriksi Pirjo Nyman ja pöytäkirjantarkastaja /ääntenlaskijoiksi Jani Kuisma sekä Veijo Waali.

3.  Läsnäolijoiden toteaminen

Läsnäolijat mainitaan osallistujaluettelossa, ja he kaikki ovat äänioikeutettuja yhdistyksen jäseniä.

4. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

Kokous todettiin laillisesti kokoonkutsutuksi ja päätösvaltaiseksi.

5. Yleissuunnitelman, talousarvion sekä yhdistysmaksujen hyväksyminen

Hallituksen esittämä yleissuunnitelma v. 2005 hyväksyttiin, (Liite 2). Talvikauden teoriakoulutus pyritään toteuttamaan esim. suunnistuksesta ja gps-laitteen käytöstä. Mari Waali ottaa selvää mahdollisuudesta osallistua melonnan ohjaajakoulutukseen.

Rahastonhoitajan valmistelema talousarvio v. 2005 hyväksyttiin, (Liite3).

Jäsenmaksut päätettiin pitää entisellään: jäsenmaksu 10 e, alle 16-vuotiaat 5 e, perhejäsenmaksu 20 e, käyttöoikeusmaksu 25 e ja kannatusjäsenmaksu 100 e. Säilytysmaksu pyöristettiin käytännön syistä 17 euroon ja avainmaksu 9 euroon. Hallituksen jäsenille ei makseta palkkioita.

6. Yhdistyksen puheenjohtajan (ylimelamies) ja varapuheenjohtajan (melamies) valinta v. 2005

Ylimelamieheksi valittiin Mari Waali. Melamiehenä jatkaa Veijo Waali.

7. Hallituksen jäsenten valinta

Erovuorossa olivat Mika Nykänen, Pauli Salonen sekä Marja-Riitta Koskinen. Kahdeksi seuraavaksi vuodeksi valittiin edelleen Mika Nykänen, Kalervo Piispanen sekä Jani Kuisma. Ylimelamies Mari Waalin tilalle valittiin vuodeksi Markku Vihava. Hallituksessa jatkavat vanhoina jäseninä Kaisa Mari Puustinen ja Hannu Leino.

8.Tilintarkastajien ja varatilintarkastajien valinta

Tilintarkastajiksi valittiin edelleen Irmeli Jaakonaho ja Inga Holmström sekä varalle Pirjo Nyman ja Juha Raatikainen.

9. Muiden toimihenkilöiden valinta

Vajamestarina jatkaa Marja-Riitta Koskinen, vajateknikkona Pauli Salonen ja nuorisovastaavana Juha Raatikainen.

10.Yhdistyksen kokousedustajien valinta

Yhdistys ei kuulu kattojärjestöihin, joten edustajia ei tarvita.

11.Muut asiat

Muita kokouskutsussa mainittuja asioita ei ollut.

12.Kokouksen päättäminen

Puheenjohtaja päätti kokouksen klo 19.15.

--------------------------------             -----------------------------

pj. Mari Waali                                       siht. Pirjo Nyman

Olemme tarkastaneet pöytäkirjan ja todenneet sen vastaavan kokouksen kulkua.

---------------------------------           ------------------------------

Veijo Waali                                           Jani Kuisma