KEITELEEN MELOJAT RY

SYYSKOKOUKSEN 2005 PÖYTÄKIRJA

Viitasaaren Seudun toimituksessa 17.11. klo 18.00–18.55

1.   Ylimelamies Mari Waali avasi kokouksen.

1. Kokouksen järjestäytyminen. Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Mari Waali ja sihteeriksi Sari Hiltunen. Pöytäkirjantarkistajiksi ja ääntenlaskijoiksi valittiin Marja-Leena Huttunen ja Marja-Riitta Koskinen.

1. Puheenjohtaja totesi läsnäolijoiden (liite 1) olevan seuran jäseniä (liite 2) ja täten äänioikeutettuja.

1. Kokous todettiin laillisesti koolle kutsutuksi ja päätösvaltaiseksi.

1. Kokous vahvisti esitetyn yleissuunnitelman vuodelle 2006 (liite 3) ja talousarvioehdotuksen (liite 4). Yhdistyksen liittymis-, jäsen- ja kanoottipaikkamaksut, seuran kanoottien vuokrat, sakot myöhästyneistä maksuista ja hallituksen jäsenten palkkiot päätettiin pitää entisinä, hallituksen esityksen mukaisesti.

1. Toimintavuoden 2006 hallituksen puheenjohtajaksi eli ylimelamieheksi valittiin Mari Waali. Hallituksen varapuheenjohtajaksi eli melamieheksi valittiin Veijo Waali.

1. Kahdeksi seuraavaksi toimintavuodeksi valittiin hallituksen uusiksi jäseniksi Marja-Leena Huttunen, Markku Vihava ja Hannu Leino. Hallituksen vanhoina jäseninä jatkavat Kalervo Piispanen, Mika Nykänen ja Jani Kuisma.

1. Tilintarkastajiksi valittiin Irmeli Jaakonaho ja Merja Pöntiö, varalle Juha Raatikainen ja Pirjo Nyman.

1. Muiden toimihenkilöiden valinta: Vajamestarina jatkaa Marja-Riitta Koskinen, vajateknikkona Pauli Salonen ja nuorisovastaavina Jani Kuisma ja Juha Raatikainen.

1. Hallitukselle annettiin valtuudet valita keskuudestaan seuran edustaja/t tarvittaessa.

1. Muita asioita ei ollut.

1. Ylimelamies Mari Waali päätti kokouksen.

__________________________                             ____________________________

Mari Waali                                                Sari Hiltunen

ylimelamies                                                sihteeri

Olemme tarkastaneet pöytäkirjan ja todenneet sen vastaavan kokouksen kulkua.

___________________________                           _____________________________

Marja-Leena Huttunen                               Marja-Riitta Koskinen