Keiteleen Melojat Ry syyskokous 19.12.1999  klo 17.00 Suovanlahden koulu Viitasaari

1.   Ylimelamies Jorma Holmström avasi kokouksen.

2.   Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Jorma Holmström, sihteeriksi Inga Holmström ja pöytäkirjan tarkastajiksi ja äänten laskijoiksi Pirjo Leskinen ja Pekka Savolainen.

3.   a)Kokouksessa läsnä: Jorma Holmström, Inga Holmström, Pekka Savolainen, Juha Raatikainen, Kauko Ikäheimonen, Pirjo Leskinen, Veijo Waali.

b)Kokouksessa läsnäolevat ovat äänivaltaisia.

4.   Kokouksesta ilmoitettu  Seudussa 2.12., kokous todettiin päätösvaltaiseksi.

5.   a)Yleissuunnitelma kaudelle 2000: Eskimokäännösharjoitukset keväällä, melontaohjaajakoulutusta jatketaan peruskurssi ja jatkokurssitasolla, jos kurssitus kohtuullisen lähellä. Melonnan alkeiskurssi nuorille ja aikuisille Viitasaarella ja Pihtiputaalla. Suomi meloo Mikkeli Helsinki 10-17.6.. Yhteistoimintaa pyritään jatkamaan WIPSin kanssa OSMOLAn vajassa. Keskiviikkomelonnat jatkuvat.  Muurasjärvi - Alvajärvi - Kolima - Keitele melonta viikolla 27, 1.7.-7.7.. Kuutamomelonta elokuussa ja syysretki, tarvittaessa yhteistyössä toisten seurojen kanssa. Koskimelontaa järjestetään vesitilanteen mukaisesti. Osallistutaan muiden melontapiirien järjestämiin melontatapahtumiin mahdollisimman paljon.

b)Talousarvio: Arvioidaan tuloiksi ja menoiksi vuoden 1999 taso 8000mk.

c)Liittymismaksua ei peritä, jäsenmaksu 60 mk, perhemaksu 120mk,joka sisältää alle 16   vuotiaat lapset, nuorisojäsenmaksu 30mk, käyttöoikeusmaksu 150mk perhekohtaisesti ja paikkamaksusta yms. muista maksuista päättää hallitus, kuitenkin niin, ettei seuran käytössä olevista yksityisistä kanooteista, joita säilytetään vajassa, ei peritä paikkamaksua.  Kannatusjäsenmaksu yhteisöltä on 500 mk.

d)Hallituksen jäsenet eivät peri palkkioita.

6.   Valittiin yksimielisesti ylimelamieheksi Jorma Holmström ja melamieheksi Markku              Vihava.

7.   . Veijo Waali ja Juha Raatikainen jatkavat hallituksessa, Veijo toimii myös vajamestarina ja Juha nuorisotoiminnan vetäjänä. Melamieheksi valittu Markku Vihava jatkaa hallituksessa ja hallitukseen valittiin uusina Pirjo Leskinen ja Pekka Savolainen sekä Kauko Ikäheimonen. Melamies Jaakonaho ja sihteeri Mari Waali ovat ilmoittaneet eroavansa luottamustehtävistä ja hallituksesta ovat erovuorossa lisäksi Inga Holmström ja Maija Vihava.

8.   Tilintarkastajaksi valittiin Sari Hyvärinen ja Maija Vihava ja varalla Anne Jaakonaho ja Arto Pänkäläinen.

9.   Sihteeriksi valittiin Inga Holmström, joka toimii taloudenhoitajana ja jäsensihteerinä.

10. Seuran hallitus päättää edustamisesta ulkopuolisissa kattojärjestö yms. kokouksissa.

11. Muita kokouskutsussa mainittuja asioita ei ollut.

12. Päätettiin kokous klo 20.30.

Pöytäkirja tarkastettu,  Viitasaarella ,        ,        2000

Pirjo Leskinen                                         Pekka Savolainen